Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
RASY GUARDIANS
Mathosians
czyli po prostu ludzie. Ich specjalne umiejętności to:
Motivational Roar
(zwiększa prędkość poruszania się grupy o 30% przez krótki okres czasu)
Legacy of the Shade
(+20 odporności przed *Śmiercią)
Dwarves
dobrze wszystkim znane krasnoludy. Ich specjalne umiejętności to:
Dwarven Breakfast
(odnawia zdrowie i energię co sekundę przez dany okres czasu) oraz
Miracle of Hammerknell
(+20 odporności przed *Wodą)
High Elves
wysokie elfy. Ich specjalne umiejętności to:
Angelic Flight
(szybowanie na średnią odległość nad ziemią przez krótki okres czasu)
Grace of the Forest
(+20 odporności przed *Życiem
RASY DEFIANTS
Bahmi
humanoidalne istoty z innego wymiaru. Ich specjalne umiejętności to:
Mighty Leap
(szybki przeskok na średnią odległość),
Shalstir heritage
(+20 odproności przed *Powietrzem)
Eth
nomadzi, mieszkańcy dalekich pustyń. Ich specjalne umiejętności to:
Agility
(poruszanie się o 50% szybciej przez krótki okres czasu)
Desert Dweller’s Birthright
(+20 odporności przed *Ziemią)
Kelari
nieco mroczniejszy rodzaj elfów. Ich specjalne umiejętności to:
Camouflage
(kamuflaż zamieniający postać w lisa, działa tylko na moby),
Legacy of the Fire Islands
(+20 odporności przed *Ogniem)
*Śmierć,
Życie, Woda, Powietrze, Ziemia i Ogień to żywioły magiczne jakimi posługują
się moby.
Offline
Strony: 1